Kod produktu: zmi
szkolenie
Multi-Generi & Millenials – komunikacja i motywowanie pokoleń
Kochajmy Millenialsów… tak szybko nadchodzą
Millenialsi znacznie różnią się od starszych pokoleń.
Etos pracy znamienny dla ich poprzedników - u Pokolenia Y stracił na znaczeniu. Ciężko jest zaangażować Millenialsa - musisz sobie na to zasłużyć i zostać jego Mentorem.
Zapewne pracujesz już z Millenialsami…
Pewnie marzysz by ich zmienić.
Niestety… nie da się.
Jedyne co możesz zrobić to spróbować ich zrozumieć, a najlepiej pokochać.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
Szkolenie OTWARTE
(Dla osoby)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób: 1/12
Miejsce: Online, Warszawa
2 370 PLN ?
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
9 970 PLN netto
Opis szkolenia
7 KLUCZOWYCH KORZYŚCI
- Poznasz „Motywacyjne DNA” pokolenia Millenialsów.
- Dowiesz się, czym jest Millenials Tracking - autorski zestaw narzędzi do budowania zaangażowania Millenialsów opracowany przez Trenerów BERNDSON.
- Nauczysz się stosować metodę „kolekcjonowania doświadczeń” w relacji z Millenialsami.
- Zrozumiesz, jak zapewnić Millenialsom multitasking.
- Nabędziesz umiejętność tworzenia symbiozy pokoleń w zespole.
- Rozszyfrujesz „kod emocjonalny” Millenialsów.
- Doświadczysz, czym są „związki transakcyjne” i dlaczego są tak ważne dla Millenialsów.
Program szkolenia
MODUŁ 1
WOJNA POKOLEŃ
Obecnie 4, a nawet 5 pokoleń wspólnie uczy się, pracuje i rozwija w jednym czasie. Poznanie cech charakterystycznych dla każdego z nich to odnalezienie punktu odniesienia, który staje się podstawą komunikacji międzypokoleniowej.
- Pokolenie międzywojenne.
- Baby Boomers, czyli pokolenie powojennego wyżu demograficznego.
- Pokolenie X.
- Pokolenie Y.
- Pokolenie Z / 9.11.
„Blisko połowa Millenialsów chce odejść z firmy, w której są zatrudnieni przed upływem dwóch lat. Odsetek ten rośnie do 66%, gdy perspektywa czasowa wydłuża się do 2020 roku. Często zgłaszają obawy w związku z brakiem możliwości rozwoju umiejętności przywódczych i poczucia, że są niezauważani. 63% przedstawicieli pokolenia Y uważa, że ich umiejętności przywódcze nie są w pełni rozwijane.” - „The 2016 Deloitte Millennial Survey. Winning over the next generation of leaders”
MODUŁ 2
CO CECHUJE MILLENIALSÓW?
Jakie cechy posiada i jakie wartości wyznaje najliczniejsze pokolenie od czasów Baby Boomersów?
- Łatki.
- Stereotypy.
- Etykiety.
- Błędne opinie.
MODUŁ 3
JĘZYK POKOLENIA – OMG! YOLO!
Millenialsi stworzyli unikatowy język komunikacji, a poznanie go pozwoli Ci do nich dotrzeć, skutecznie zaangażować i zmotywować.
- Błędy komunikacyjne.
- Unikatowe słownictwo.
- Bariery językowe.
MODUŁ 4
NOWE WYZWANIA W OBSZARZE REKRUTACJI
Kiedy przyjęli Cię do pracy, pomimo że nakłamałeś w swoim CV.
- Angażowanie Millenialsów w rozmowie rekrutacyjnej.
- Nowoczesne kanały i sposoby na rekrutację.
- Pracownik z polecenia zamiast z ogłoszenia.
- Aplikacje i wstępne rozmowy on-line.
- Video aplikacje.
- Powracające pokolenie Y.
„Lojalność Millenialsów wobec organizacji, w których pracują, jest zależna od możliwości rozwoju umiejętności przywódczych, elastyczności warunków oraz poczucia, że wykonywana praca ma cel i sens.” - „The 2016 Deloitte Millennial Survey. Winning over the next generation of leaders”
MODUŁ 5
WDRAŻANIE MILLENIALSÓW NA NOWYM STANOWISKU PRACY
Nowe pokolenie to nowe zasady. Kończy się era pracownika, który ma sam się wszystkiego dowiedzieć i dopasować do realiów firmy.
- Dzielenie się wiedzą niepisaną.
- Check lista na początek.
- Buddy jako przyjaciel i opiekun.
MODUŁ 6
NAUKA NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
„Powiedz co ma zrobić - wolne żarty. Za moich czasów to …” - zapomnij. Te czasy już nie wrócą. Aktualne i sprawdzone sposoby nauki nowych umiejętności.
- Metoda 5 kroków nauki nowych obowiązków.
- 5 pytań WHY jako analiza wydarzeń z przeszłości.
- Sposób na nauczenie Millenialsów konsekwencji swoich działań.
MODUŁ 7
MILLENIALS TRACKING - ZAANGAŻOWANIE MILLENIALSÓW
Wykonywanie ślepo poleceń i rozkazów już dawno odchodzi do lamusa.
- Zamiast „co mają robić”, chcą wiedzieć „po co mają coś robić”.
- Tracking Millenialsów wraz z metodą KAIZEN.
- Model nauki związku przyczynowo - skutkowego.
- Praca zadaniowa.
- Lider zadaniowy.
„W zderzeniu z Millenialsem nawet najbardziej doświadczony szef przeżywa „kryzys autorytetu”.” – Bartosz Soczówka
MODUŁ 8
WIELOZADANIOWOŚĆ – SIŁA MILLENIALSÓW
Żadne pokolenie nie potrafiło, tak jak obecne, pracować wielozadaniowo. Poznanie i ukierunkowanie tej cechy pozwala na stworzenie super wydajnej jednostki oraz grupy.
- Y jako jednostka.
- Millenialsi w grupie.
- Wady i zalety wielozadaniowości.
- Sposoby wykorzystania multitaskingu.
MODUŁ 9
INFORMACJA ZWROTNA I SPOTKANIA FIRMOWE
Długie spotkania, konferencje i bankiety firmowe to pierwszy krok, żeby Millenials zaczął szukać nowej pracy.
- Spotkania One Minute Talk.
- Toolboox Meeting.
- Meet up.
- Oceny okresowe wraz z ciągłą informacją zwrotną.
- Zasady udzielania informacji zwrotnej w zależności od pokolenia.
„Tylko zmiana przekonań kadry kierowniczej na temat Millenialsów zapewni firmom właściwą relację między pokoleniami, stabilność zatrudnienia i oczekiwane tempo rozwoju.” - Marcin Gawron
MODUŁ 10
ROZWÓJ POKOLENIA Y I SPOSOBY NA ZATRZYMANIE ICH W FIRMIE
Millenialsi dążą do porzucenia patriarchatu i odrzucają autorytet stanowiskowy, co prowadzi do sporów, konfliktów i dużej fluktuacji.
- Coaching czy mentoring.
- 4 poziomy mentoringu.
- Świadomość społeczna.
- Możliwość posiadania wpływu.
- Szansa jako waluta.
- Big picture jako metoda zatrzymania Millenialsa w pracy.
„Millenialsi uciekają od nieprzygotowanych przełożonych, a nie z miejsca pracy” - Marcin Gawron
MODUŁ 11
GRYWALIZACJA – CZY PRACA MUSI BYĆ NUDNA?
Do 21 roku życia przeciętny nastolatek spędza 10 000 godzin na graniu w gry komputerowe. To mniej więcej tyle, ile dzieci spędzają w szkołach do czasu ukończenia szkoły średniej.
- Zasady grywalizacji.
- Rodzaje grywalizacji.
- Rodzaje graczy.
- Sposoby na szybkie i efektywne wdrażanie nowych metod bez zmiany obecnego systemu pracy.
- Zagrożenia i szanse grywalizacji w firmach.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Symulacje i case study
Gry + Symulacje
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje moderowane
Wykład
Prezentacje
Burza mózgów
Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.