Kontakt

 
Tomasz Nikiel

Trenerzy BERNDSON

Tomasz Nikiel

  • Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja

    Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja

    Czym się kieruje twój zespół? Co go motywuje do skutecznego działania? Jak przekazać zadania aby pracownicy czuli, że realizując cele firmowe, realizowali również własne wewnętrzne cele? Jak postawić granice, aby nie być zbyt „miękkim” ani „zbyt kontrolującym” manage... szczegóły szkoelnia Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja
  • Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy

    Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy

    Zadaniem interaktywnego warsztatu będzie rozwinięcie umiejętności bycia skutecznym w realizacji długofalowych celów i codziennych obowiązków zawodowych oraz uświadomienie sobie potencjału drzemiącego w nas, a często marnowanego poprzez nie korzystanie z właściwych narzędzi dostosowanych do wsp&oac... szczegóły szkoelnia Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
  • Zarządzanie konfliktem

    Zarządzanie konfliktem

    Konflikt jest zjawiskiem dotykającym i angażującym jego uczestników. Aby został konstruktywnie rozwiązany, powinny być uwzględniane interesy wszystkich stron. W proponowanych warsztatach opartych przede wszystkim o metody warsztatowe, doświadczenie i refleksje, gry, case study, dyskusje moderowane oraz b... szczegóły szkoelnia Zarządzanie konfliktem
  • Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację

    Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację

    Motywacja pracownika we współczesnej rzeczywistości biznesowej jest jednym z najważniejszych elementów, który przyczynia się do sukcesu firmy. Celem szkolenia jest przedstawienie efektywnych technik i zasad motywacji w kontekście zarządzania pracownikiem i komunikacji z nim oraz przećwiczenie... szczegóły szkoelnia Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację
  • Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Czyli jak zarzuty zamienić na korzyści?

    „Klienci postrzegają obsługę we własny, wyjątkowy, specyficzny, emocjonalny, irracjonalny, samolubny i całkowicie ludzki sposób. Liczy się tylko to, co postrzegane” Tom Peters Potrzeby i oczekiwania klientów ulegają nieustannym przemianom. Aby dostosować się do tych zmian l... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa trudnego klienta
  • Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

    Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

    Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią. Niekt&oacu... szczegóły szkoelnia Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

    Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

    Czyli jak sprzedać siebie.

    Nie ma człowieka, który nie odczuwa tremy przed wystąpieniem publicznym. Sztuka polega na tym, aby przekuć słabość w atut – w czynnik motywujący do działania. Podczas szkolenia trener pokaże jak to zrobić. Sprawdzi i poprawi umiejętność przemawiania. Uczestnicy dzięki nagraniu wystąpienia będą mogli ... szczegóły szkoelnia Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  • Komunikowanie się z mediami w praktyce

    Komunikowanie się z mediami w praktyce

    Media, poza tym, że są ogromnym narzędziem przekonywania, są wykorzystywane do informowania społeczeństwa. Przy użyciu różnych rodzajów publikacji oraz radia i telewizji do opinii publicznej można docierać zarówno w szerszym, jak i węższym spektrum. Środki masowego przekazu mogą być traktowan... szczegóły szkoelnia Komunikowanie się z mediami w praktyce
  • Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej

    Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej

    Kreatywność w rozwiązywaniu problemów

    Aleksander zaplanował sobie zorganizowanie wspaniałego, ogromnego, hucznego przyjęcia. Wynajął pałac z pięknym ogrodem, zamówił obfite i wystawne dania oraz trunki, zaprosił do współpracy najlepszą obsługę, zadbał o rozrywkę, samodzielnie nadmuchał balony i … czekał. Niestety nikt na przyjęci... szczegóły szkoelnia Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Jak rozmawiać z ludźmi by uważali, że warto Cię słuchać

    Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać, negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym, słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie własnego zdania to umiejętności koniec... szczegóły szkoelnia Skuteczna komunikacja interpersonalna
  • Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    czyli hipnotyczny język wpływu

    Wywieranie wpływu to znacznie więcej niż sztuczki i triki. Wywieranie wpływu to także znacznie więcej niż sprawne stosowanie wyuczonych technik. Skuteczna perswazja to przede wszystkim mistrzowska zdolność korzystania z magicznego zasobu jakim jest język, a także umiejętność czytania drugiej osoby i perfekcyjnego... szczegóły szkoelnia Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu
  • szczegóły szkoelnia
  • Budowanie poczucia własnej wartości

    Budowanie poczucia własnej wartości

    – warsztat rozwojowy

    Warsztat dla osób poszukujących poczucia własnej wartości i swoich mocnych stron, wzmacniający poczucie własnej wartości. Udział w tym warsztacie daje możliwości zrozumienia mechanizmów wpływających na budowanie poczucia własnej wartości. Pracujemy w czterech obszarach - myśl, słowo, uczucie i dział... szczegóły szkoelnia Budowanie poczucia własnej wartości
  • Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    czyli pierwsza osoba, której klasa świadczy o Jej Szefie

    Profesjonalna asystentka stanowi niezbędne ogniwo dobrze funkcjonującej firmy. Jest prawą ręką szefa. Dlatego oczekuje się od niej wysokich kompetencji. Jej profesjonalizm jest wizytówką firmy. Poza umiejętnościami niezbędnymi w pracy biurowej od asystentki oczekuje się doskonałej organizacji oraz dużych u... szczegóły szkoelnia Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
  • szczegóły szkoelnia
Informacje o trenerze      Inni eksperci