Kontakt

 
Adam Muszak

Trenerzy BERNDSON

Adam Muszak

  • Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację

    Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację

    Motywacja pracownika we współczesnej rzeczywistości biznesowej jest jednym z najważniejszych elementów, który przyczynia się do sukcesu firmy. Celem szkolenia jest przedstawienie efektywnych technik i zasad motywacji w kontekście zarządzania pracownikiem i komunikacji z nim oraz przećwiczenie ich w praktyce. ... szczegóły szkoelnia Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację
  • Coachingowy styl zarządzania

    Coachingowy styl zarządzania

    Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

    Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać. szczegóły szkoelnia Coachingowy styl zarządzania
  • Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

    Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

    Jak zaplanować rozwój firmy?

    W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów szczegóły szkoelnia Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I
  • Zarządzanie sprzedażą

    Zarządzanie sprzedażą

    Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownik... szczegóły szkoelnia Zarządzanie sprzedażą
  • Key Account Management

    Key Account Management

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager'ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów. Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którym... szczegóły szkoelnia Key Account Management
  • Zarządzanie rentownością sprzedaży

    Zarządzanie rentownością sprzedaży

    Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager'ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów... szczegóły szkoelnia Zarządzanie rentownością sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży

    Zarządzanie zespołem sprzedaży

    Epoka informacji, postindustrialna gospodarka III fali, wszechobecny Internet stworzył nową jakość… Jakość, która mocno odbiega od tego co znamy, do czego się przyzwyczailiśmy i w czym czujemy się bezpiecznie. Wyzwania te nie ominęły sprzedaży, która musi ewoluować w stronę nowego Klienta – tzw. Prosume... szczegóły szkoelnia Zarządzanie zespołem sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Czyli jak zarzuty zamienić na korzyści?

    "Klienci postrzegają obsługę we własny, wyjątkowy, specyficzny, emocjonalny, irracjonalny, samolubny i całkowicie ludzki sposób. Liczy się tylko to, co postrzegane" Tom Peters Potrzeby i oczekiwania Klientów ulegają nieustannym przemianom. Aby dostosować się do tych zmian ludzie zarządzający firmami... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa trudnego klienta
  • Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje

    Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze efekty. Dlatego używa się ich w telefonicznych rozmowach sprzedażowych, handlowych czy biznesowych. W każdej branży. Czas na pytanie. Czy wiesz, ja... szczegóły szkoelnia Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje
  • Nieład skrojony na miarę

    Nieład skrojony na miarę

    ZARZADZANIE W HORYZNONTALNYCH ORGANIZACJACH. SZANSA CZY PUŁAPKA?

    Już nic nie jest takie samo jak dawniej. W wielu organizacjach powstają sytuacje, w których obecny paradygmat zarządzania nie wytrzymuje konfrontacji z rzeczywistością. Zgromadzona wiedza, zaprojektowane procesy, sprawdzone zasoby nagle tracą aktualność. Zaczynają uwierać, jak źle skrojony garnitur. Równie szyb... szczegóły szkoelnia Nieład skrojony na miarę
  • Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności. szczegóły szkoelnia Zaawansowane negocjacje windykacyjne
  • Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Czyli jak skuteczniej sprzedawać, profesjonalnie analizować potrzeby klienta w celu dopasowania odpowiedniego rozwiązania, osiągać dobre wyniki, oraz mieć dobre relacje ze swoimi klientami i czerpać przyjemność z pracy w sprzedaży.

    "Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których Ty znasz. Ważne jest,kto chce poznać Ciebie" Dale Carnegie szczegóły szkoelnia Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania
  • Psychologia kontaktu z klientem

    Psychologia kontaktu z klientem

    Jak z wrogów uczynić przyjaciół, a z przyjaciół nie zrobić wrogów

    Zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego budowania porozumienia z partnerami biznesowymi. Naucz się słuchać, rozumieć i w odpowiedzi na prawdziwe potrzeby być przekonującym dla klienta.               szczegóły szkoelnia Psychologia kontaktu z klientem
  • Telemarketing

    Telemarketing

    Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznej

    Telemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi. Po ich zdobyciu nawet doświadczony pracownik telemarketingu może osiągać zdecydowanie wyższe wyniki niż wcześniej. Dowodzi tego praktyka najlepszych... szczegóły szkoelnia Telemarketing
  • Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyści

    Rozmowa o finansach jest kluczowym momentem w procesie sprzedaży. Handlowcy wkładają dużo wysiłku w budowanie relacji z klientem i przekonującą prezentację produktu, jednak bez umiejętności uzasadnienia i obrony warunków cenowych trudno jest im osiągnąć sukces. Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyści zwię... szczegóły szkoelnia Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi
  • Profesjonalna obsługa reklamacji

    Profesjonalna obsługa reklamacji

    Czyli jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych

    Reklamacje są nieodłącznym elementem każdej sprzedaży i towarzyszą jej już od pierwszych dni. Jednak przez wielu są uznawane jako coś złego – coś, co należy ukryć, zapomnieć o tym, są powodem do wstydu. W takiej sytuacji najczęściej chwalimy się tym, że firma praktycznie nie ma reklamacji, ale dzieje się ta... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa reklamacji
  • Windykacja dla handlowców

    Windykacja dla handlowców

    Jak sprawić, żeby klient zapłacił?

    Jeśli jesteś handlowcem i musisz jednocześnie windykować swoich klientów, znalazłeś się w sytuacji mało komfortowej, jednak będącej prawdziwym wyzwaniem. Jak odzyskać należności, nie tracąc klientów? Najpierw dużo energii wkładasz w zdobycie każdego nowego kontrahenta, a teraz musisz zdecydować się na przeprowadz... szczegóły szkoelnia Windykacja dla handlowców
  • Trening dla trenerów

    Trening dla trenerów

    Efektywne uczenie dorosłych, budowanie postawy zaangażowania, facylitacja, mediacja oraz egzekwowanie wiedzy i umiejętności. szczegóły szkoelnia Trening dla trenerów
  • Zaawansowany trening dla trenerów

    Zaawansowany trening dla trenerów

    Efektywne uczenie dorosłych, budowanie postawy zaangażowania, facylitacja, mediacja oraz egzekwowanie wiedzy i umiejętności. szczegóły szkoelnia Zaawansowany trening dla trenerów
  • Komunikowanie się z mediami w praktyce

    Komunikowanie się z mediami w praktyce

    Media, poza tym, że są ogromnym narzędziem przekonywania, są wykorzystywane do informowania społeczeństwa. Przy użyciu różnych rodzajów publikacji oraz radia i telewizji do opinii publicznej można docierać zarówno w szerszym, jak i węższym spektrum. Środki masowego przekazu mogą być traktowane jako sposób na komu... szczegóły szkoelnia Komunikowanie się z mediami w praktyce
  • Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja wymaga połączenia wiedzy z zakresu prawa, negocjacji i psychologii. Kojarzy się z trudnymi rozmowami, ze stanowczością, konsekwencją, panowaniem nad własnymi emocjami oraz rozpoznawaniem gier stosowanych przez rozmówców. Żeby dotrzeć do dłużnika, przekonać do rozmowy, a wreszcie przejąć inicj... szczegóły szkoelnia Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności
  • Komunikacja interpersonalna

    Komunikacja interpersonalna

    Przekaż komunikat zgodny z Twoją intencją

    Aż 85% Twojego sukcesu zależy od umiejętności porozumiewania się z innymi. Od tego czy zostaniemy zrozumieni zależy czas i jakość zrealizowanego zadania. Komunikowanie się to złożony proces wymagający, zarówno od nadawcy, jak i odbiorcy odpowiednich kompetencji, takich jak: aktywne słuchanie, wyrażanie swo... szczegóły szkoelnia Komunikacja interpersonalna
  • Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    czyli hipnotyczny język wpływu

    Wywieranie wpływu to znacznie więcej niż sztuczki i triki. Wywieranie wpływu to także znacznie więcej niż sprawne stosowanie wyuczonych technik. Skuteczna perswazja to przede wszystkim mistrzowska zdolność korzystania z magicznego zasobu jakim jest język, a także umiejętność czytania drugiej osoby i perfekcyjnego... szczegóły szkoelnia Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu
  • szczegóły szkoelnia
  • Budowanie poczucia własnej wartości

    Budowanie poczucia własnej wartości

    – warsztat rozwojowy

    Warsztat dla osób poszukujących poczucia własnej wartości i swoich mocnych stron, wzmacniający poczucie własnej wartości. Udział w tym warsztacie daje możliwości zrozumienia mechanizmów wpływających na budowanie poczucia własnej wartości. Pracujemy w czterech obszarach - myśl, słowo, uczucie i działanie - po to a... szczegóły szkoelnia Budowanie poczucia własnej wartości
  • Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    czyli pierwsza osoba, której klasa świadczy o Jej Szefie

    Profesjonalna asystentka stanowi niezbędne ogniwo dobrze funkcjonującej firmy. Jest prawą ręką szefa. Dlatego oczekuje się od niej wysokich kompetencji. Jej profesjonalizm jest wizytówką firmy. Poza umiejętnościami niezbędnymi w pracy biurowej od asystentki oczekuje się doskonałej organizacji oraz dużych umiejętn... szczegóły szkoelnia Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
  • Rozmowy oceniające

    Rozmowy oceniające

    Jak skutecznie motywować i dbać o rozwój pracowników dzięki SOOP

    Główne cele systemów okresowych ocen pracowniczych (SOOP) to właściwe i precyzyjne rozwijanie umiejętności i kwalifikacji pracowników oraz zwiększenie ich motywacji poprzez precyzyjne określenie efektywności pracy poszczególnych osób w kontekście całej firmy.  Efekty takie można uzyskać dzięki właściwie przy... szczegóły szkoelnia Rozmowy oceniające
  • Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż

    Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż

    Celem szkolenia jest nauczenie uczestników i wypracowanie z nimi metod efektywnego zarządzania sprzedażą nowego produktu w sieci dystrybucyjnej. Szkolenie ma spowodować zmianę nastawienia handlowców i sieci dystrybucyjnej do nowego produktu i generowanie sprzedaży. Jest to jedyne szkolenie oferowane na rynku... szczegóły szkoelnia Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż
  • Zarządzanie szkoleniami - stopień I

    Zarządzanie szkoleniami - stopień I

    Czyli jak budować spójny system rozwoju pracowników w odpowiedzi na zbadane potrzeby

    Jak organizować szkolenia, które przynoszą efekty? Takie pytanie stawia sobie wiele firm. "Zarządzanie szkoleniami" pokazuje, w jaki sposób można sprawić, aby szkolenia stanowiły zyskowną inwestycję. W czasie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia wspomagające główne etapy organizacji szkoleń. Zgodnie z cyklem sz... szczegóły szkoelnia Zarządzanie szkoleniami - stopień I
  • Negocjacje z klientem wewnętrznym

    Negocjacje z klientem wewnętrznym

    szczegóły szkoelnia Negocjacje z klientem wewnętrznym
Informacje o trenerze      Inni eksperci