Kontakt

 
Adam Muszak

Trenerzy BERNDSON

Adam Muszak

  • Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem

    Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem

    Czym jest gospodarka i sprzedaż na tzw. rynku III fali? Czym różni się konsument od prosumenta? Jakimi metodami angażować klienta w tworzenie rozwiązań opartych o nasze produkty i usługi? Jak bardziej świadome kłaść nacisk i wykorzystywać techniki sprzedażowe w rozmowach z „nowym typem” klien... szczegóły szkoelnia Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem
  • Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji

    Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji

    Na kompetencje motywacyjne menedżerów składają się te dotyczące komunikowania się z grupą i pojedynczymi pracownikami, sztuka rozpoznawania indywidualnych motywatorów osób, jak też strategia i podejście do inspirowania zespołu. Ważne jest także, w jaki sposób menedżer zachowuje się w... szczegóły szkoelnia Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji
  • Coaching dla managerów

    Coaching dla managerów

    Coaching jako narzędzie rozwijające potencjał pracowników

    Pojęcie coachingu ma rodowód sportowy. Zadaniem Trenera jest przede wszystkim obserwować i motywować zawodników do lepszej pracy i osiągania doskonałych wyników, a w konsekwencji wspólnie wypracowywać sposoby dochodzenia do sukcesu. W biznesie coaching to długoterminowy proces, ... szczegóły szkoelnia Coaching dla managerów
  • System ocen pracowniczych - stopień I

    System ocen pracowniczych - stopień I

    Jak wprowadzać i skutecznie wykorzystywać system ocen pracowniczych w procesie zarządzania zasobami ludzkimi?

    Zdobyta wiedza pozwoli Państwu określić rolę i miejsce systemu ocen pracowników z dopasowaniem do misji i strategii rozwoju Państwa firmy, ocenić szanse i zagrożenia przy wprowadzaniu systemu oraz zaplanować powiązanie z innymi systemami tak w kategoriach organizacyjnych jak i merytorycznych. Będziemy takż... szczegóły szkoelnia System ocen pracowniczych - stopień I
  • Negocjacje biznesowe — zaawansowane

    Negocjacje biznesowe — zaawansowane

    Jak przygotować się do negocjacji, zaplanować strategię i zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną

    Na tych warsztatach Uczestnicy doświadczą, że możliwe jest szukanie i budowanie porozumienia, przy jednoczesnym wzmocnieniu swojego stanowiska; że czasem trafiamy na negocjatorów nieuczciwych i trzeba wówczas profesjonalizmu, żeby osiągać wspólne cele, zachęcając drugiego do współpracy... szczegóły szkoelnia Negocjacje biznesowe — zaawansowane
  • Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja

    Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja

    Czym się kieruje twój zespół? Co go motywuje do skutecznego działania? Jak przekazać zadania aby pracownicy czuli, że realizując cele firmowe, realizowali również własne wewnętrzne cele. Jak postawić granice, aby nie być zbyt „miękkim” ani „zbyt kontrolującym” menedż... szczegóły szkoelnia Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja
  • Ocena efektywności szkoleń

    Ocena efektywności szkoleń

    Czyli jak badać efektywność projektów rozwojowych i dbać, aby przynosiły wartość organizacji

    Produkt udoskonali Twoje umiejętności w zakresie planowania, przygotowania i realizacji procesu oceny efektywności szkoleń. Poznasz jak oceniać efektywność zrealizowanych szkoleń w oparciu o modele D. Kirkpatricka i J. Philipsa. Dowiesz się, w jaki sposób dobierać narzędzia, metody i wskaźniki oraz poznasz... szczegóły szkoelnia Ocena efektywności szkoleń
  • Zarządzanie zmianą

    Zarządzanie zmianą

    Jak skutecznie komunikować i przeprowadzać zmianę

    Gotowość wprowadzania zmian jest podstawowym warunkiem kształtowania kultury przedsiębiorczości. To, że zmian w dzisiejszych czasach nie sposób uniknąć już powszechnie wiadomo, zatem menedżerowie chcący osiągać wysokie wyniki muszą wykazać się daleko idącą gotowością do transformacji i dużym w nie zaanga... szczegóły szkoelnia Zarządzanie zmianą
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

    Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

    Czyli jak sprzedać siebie.

    Nie ma człowieka, który nie odczuwa tremy przed wystąpieniem publicznym. Sztuka polega na tym, aby przekuć słabość w atut – w czynnik motywujący do działania. Podczas szkolenia trener pokaże jak to zrobić. Sprawdzi i poprawi umiejętność przemawiania. Uczestnicy dzięki nagraniu wystąpienia będą mogli ... szczegóły szkoelnia Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  • Zarządzanie projektami szkoleniowymi w firmie lub organizacji

    Zarządzanie projektami szkoleniowymi w firmie lub organizacji

    Zaprojektuj proces szkoleniowy dostosowany do Twojej firmy/organizacji. Poprawnie zbadaj potrzeby szkoleniowe. Przygotuj szkolenie lub projekt merytorycznie i technicznie. Zdobądź kompetencje pozwalające na rzetelną ocenę próbki szkoleniowej i samego warsztatu. Naucz się, jak wyciągać... szczegóły szkoelnia Zarządzanie projektami szkoleniowymi w firmie lub organizacji
  • Zarządzanie konfliktem

    Zarządzanie konfliktem

    Konflikt jest zjawiskiem dotykającym i angażującym jego uczestników. Aby został konstruktywnie rozwiązany, powinny być uwzględniane interesy wszystkich stron. W proponowanych warsztatach opartych przede wszystkim o metody warsztatowe, doświadczenie i refleksje, gry, case study, dyskusje moderowane oraz b... szczegóły szkoelnia Zarządzanie konfliktem
  • Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację

    Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację

    Motywacja pracownika we współczesnej rzeczywistości biznesowej jest jednym z najważniejszych elementów, który przyczynia się do sukcesu firmy. Celem szkolenia jest przedstawienie efektywnych technik i zasad motywacji w kontekście zarządzania pracownikiem i komunikacji z nim oraz przećwiczenie... szczegóły szkoelnia Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację
  • Coachingowy styl zarządzania

    Coachingowy styl zarządzania

    Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

    Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać. szczegóły szkoelnia Coachingowy styl zarządzania
  • Rozmowy oceniające i feedback

    Rozmowy oceniające i feedback

    Jak sprawić aby rozmowy oceniające i udzielanie informacji zwrotnej przestały być traktowane przez obie strony jako zło konieczne a zaczęły przynosić dobre skutki? Jak radzić sobie z negatywnymi reakcjami pracownika? Jak ograniczyć ryzyko niepotrzebnych wymówek podwładnego? Co odpowiadać gdy przy pozytyw... szczegóły szkoelnia Rozmowy oceniające i feedback
  • Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

    Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

    Jak zaplanować rozwój firmy?

    W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów szczegóły szkoelnia Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I
  • Zarządzanie sprzedażą

    Zarządzanie sprzedażą

    Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i r... szczegóły szkoelnia Zarządzanie sprzedażą
  • Key Account Management

    Key Account Management

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów. Szkolenie prowadzone jest na realnych... szczegóły szkoelnia Key Account Management
  • Zarządzanie rentownością sprzedaży

    Zarządzanie rentownością sprzedaży

    Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników dzia... szczegóły szkoelnia Zarządzanie rentownością sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży

    Zarządzanie zespołem sprzedaży

    Epoka informacji, postindustrialna gospodarka III fali, wszechobecny Internet stworzył nową jakość… Jakość, która mocno odbiega od tego co znamy, do czego się przyzwyczailiśmy i w czym czujemy się bezpiecznie. Wyzwania te nie ominęły sprzedaży, która musi ewoluować w stronę nowego Klie... szczegóły szkoelnia Zarządzanie zespołem sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Czyli jak zarzuty zamienić na korzyści?

    „Klienci postrzegają obsługę we własny, wyjątkowy, specyficzny, emocjonalny, irracjonalny, samolubny i całkowicie ludzki sposób. Liczy się tylko to, co postrzegane” Tom Peters Potrzeby i oczekiwania klientów ulegają nieustannym przemianom. Aby dostosować się do tych zmian l... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa trudnego klienta
  • Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

    Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

    Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią. Niekt&oacu... szczegóły szkoelnia Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu
  • Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje

    Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze efekty. Dlatego używa się ich w telefonicznych rozmowach sprzedażowych, handlowych czy biznesowych. W każdej branży. Czas na pytanie.... szczegóły szkoelnia Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje
  • Nieład skrojony na miarę

    Nieład skrojony na miarę

    ZARZADZANIE W HORYZNONTALNYCH ORGANIZACJACH. SZANSA CZY PUŁAPKA?

    Już nic nie jest takie samo jak dawniej. W wielu organizacjach powstają sytuacje, w których obecny paradygmat zarządzania nie wytrzymuje konfrontacji z rzeczywistością. Zgromadzona wiedza, zaprojektowane procesy, sprawdzone zasoby nagle tracą aktualność. Zaczynają uwierać, jak źle skrojony garnitur. R&oa... szczegóły szkoelnia Nieład skrojony na miarę
  • Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności. szczegóły szkoelnia Zaawansowane negocjacje windykacyjne
  • Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Czyli jak skuteczniej sprzedawać, profesjonalnie analizować potrzeby klienta w celu dopasowania odpowiedniego rozwiązania, osiągać dobre wyniki, oraz mieć dobre relacje ze swoimi klientami i czerpać przyjemność z pracy w sprzedaży.

    „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których Ty znasz. Ważne jest,kto chce poznać Ciebie” Dale Carnegie szczegóły szkoelnia Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania
  • Psychologia kontaktu z klientem

    Psychologia kontaktu z klientem

    Jak z wrogów uczynić przyjaciół, a z przyjaciół nie zrobić wrogów

    Zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego budowania porozumienia z partnerami biznesowymi. Naucz się słuchać, rozumieć i w odpowiedzi na prawdziwe potrzeby być przekonującym dla klienta.               szczegóły szkoelnia Psychologia kontaktu z klientem
  • Telemarketing

    Telemarketing

    Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznej

    Telemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi. Po ich zdobyciu nawet doświadczony pracownik telemarketingu może osiągać zdecydowanie wyższe wyniki niż wcześniej. Dowodzi tego praktyka najlepszych... szczegóły szkoelnia Telemarketing
  • Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyści

    Rozmowa o finansach jest kluczowym momentem w procesie sprzedaży. Handlowcy wkładają dużo wysiłku w budowanie relacji z klientem i przekonującą prezentację produktu, jednak bez umiejętności uzasadnienia i obrony warunków cenowych trudno jest im osiągnąć sukces. Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyś... szczegóły szkoelnia Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi
  • Profesjonalna obsługa reklamacji

    Profesjonalna obsługa reklamacji

    Czyli jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych

    Reklamacje są nieodłącznym elementem każdej sprzedaży i towarzyszą jej już od pierwszych dni. Jednak przez wielu są uznawane jako coś złego – coś, co należy ukryć, zapomnieć o tym, są powodem do wstydu. W takiej sytuacji najczęściej chwalimy się tym, że firma praktycznie nie ma reklamacji, ale dzieje się ta... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa reklamacji
  • Windykacja dla handlowców

    Windykacja dla handlowców

    Jak sprawić, żeby klient zapłacił?

    Jeśli jesteś handlowcem i musisz jednocześnie windykować swoich klientów, znalazłeś się w sytuacji mało komfortowej, jednak będącej prawdziwym wyzwaniem. Jak odzyskać należności, nie tracąc klientów? Najpierw dużo energii wkładasz w zdobycie każdego nowego kontrahenta, a teraz musisz zdecydować się ... szczegóły szkoelnia Windykacja dla handlowców
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Co to znaczy być dobrym managerem?

    Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi to szeroka dziedzina i zbiór bardzo zróżnicowanych praktycznych umiejętności. Dlatego umiejętne ich dostosowanie do firmy i sprawne wykorzystanie gwarantują sukces w zarządzaniu ludźmi. Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy i podstawowych kompetencji z za... szczegóły szkoelnia Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Trening dla trenerów

    Trening dla trenerów

    Efektywne uczenie dorosłych, budowanie postawy zaangażowania, facylitacja, mediacja oraz egzekwowanie wiedzy i umiejętności. szczegóły szkoelnia Trening dla trenerów
  • Zaawansowany trening dla trenerów

    Zaawansowany trening dla trenerów

    Efektywne uczenie dorosłych, budowanie postawy zaangażowania, facylitacja, mediacja oraz egzekwowanie wiedzy i umiejętności. szczegóły szkoelnia Zaawansowany trening dla trenerów
  • Komunikowanie się z mediami w praktyce

    Komunikowanie się z mediami w praktyce

    Media, poza tym, że są ogromnym narzędziem przekonywania, są wykorzystywane do informowania społeczeństwa. Przy użyciu różnych rodzajów publikacji oraz radia i telewizji do opinii publicznej można docierać zarówno w szerszym, jak i węższym spektrum. Środki masowego przekazu mogą być traktowan... szczegóły szkoelnia Komunikowanie się z mediami w praktyce
  • Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja wymaga połączenia wiedzy z zakresu prawa, negocjacji i psychologii. Kojarzy się z trudnymi rozmowami, ze stanowczością, konsekwencją, panowaniem nad własnymi emocjami oraz rozpoznawaniem gier stosowanych przez rozmówców. Żeby dotrzeć do dłużnika, przekonać do rozmowy, a wreszcie... szczegóły szkoelnia Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności
  • Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy

    Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy

    Zadaniem interaktywnego warsztatu będzie rozwinięcie umiejętności bycia skutecznym w realizacji długofalowych celów i codziennych obowiązków zawodowych oraz uświadomienie sobie potencjału drzemiącego w nas, a często marnowanego poprzez nie korzystanie z właściwych narzędzi dostosowanych do wsp&oac... szczegóły szkoelnia Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
  • Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej

    Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej

    Kreatywność w rozwiązywaniu problemów

    Aleksander zaplanował sobie zorganizowanie wspaniałego, ogromnego, hucznego przyjęcia. Wynajął pałac z pięknym ogrodem, zamówił obfite i wystawne dania oraz trunki, zaprosił do współpracy najlepszą obsługę, zadbał o rozrywkę, samodzielnie nadmuchał balony i … czekał. Niestety nikt na przyjęci... szczegóły szkoelnia Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Jak rozmawiać z ludźmi by uważali, że warto Cię słuchać

    Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać, negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym, słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie własnego zdania to umiejętności koniec... szczegóły szkoelnia Skuteczna komunikacja interpersonalna
  • Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    czyli hipnotyczny język wpływu

    Wywieranie wpływu to znacznie więcej niż sztuczki i triki. Wywieranie wpływu to także znacznie więcej niż sprawne stosowanie wyuczonych technik. Skuteczna perswazja to przede wszystkim mistrzowska zdolność korzystania z magicznego zasobu jakim jest język, a także umiejętność czytania drugiej osoby i perfekcyjnego... szczegóły szkoelnia Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu
  • szczegóły szkoelnia
  • Budowanie poczucia własnej wartości

    Budowanie poczucia własnej wartości

    – warsztat rozwojowy

    Warsztat dla osób poszukujących poczucia własnej wartości i swoich mocnych stron, wzmacniający poczucie własnej wartości. Udział w tym warsztacie daje możliwości zrozumienia mechanizmów wpływających na budowanie poczucia własnej wartości. Pracujemy w czterech obszarach - myśl, słowo, uczucie i dział... szczegóły szkoelnia Budowanie poczucia własnej wartości
  • Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    czyli pierwsza osoba, której klasa świadczy o Jej Szefie

    Profesjonalna asystentka stanowi niezbędne ogniwo dobrze funkcjonującej firmy. Jest prawą ręką szefa. Dlatego oczekuje się od niej wysokich kompetencji. Jej profesjonalizm jest wizytówką firmy. Poza umiejętnościami niezbędnymi w pracy biurowej od asystentki oczekuje się doskonałej organizacji oraz dużych u... szczegóły szkoelnia Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
  • Trening umiejętności managerskich

    Trening umiejętności managerskich

    Szkolenie jest zorientowane na praktyczne doskonalenie umiejętności, dzięki którym menedżer staje się skuteczny. Daje praktyczne narzędzia zarządzania pracownikami. Dzięki metodzie warsztatowej jest wartościowe zarówno dla osób posiadających już doświadczenie menedżerskie, jak równie... szczegóły szkoelnia Trening umiejętności managerskich
  • Trening umiejętności managerskich — zaawansowany

    Trening umiejętności managerskich — zaawansowany

    Czyli jak w praktyce zarządzać ludźmi

    Szkolenie jest kontynuacją Treningu Umiejętności Menedżerskich. Jest zorientowane na doskonalenie umiejętności, dzięki którym menedżer staje się skuteczny na poziomie zaawansowanym. Podczas szkolenia wykorzystujemy to wszystko, czego dowiedzieliśmy się podczas poprzedniego szkolenia. Wzbogacamy to nowocz... szczegóły szkoelnia Trening umiejętności managerskich — zaawansowany
  • Rozmowy oceniające

    Rozmowy oceniające

    Jak skutecznie motywować i dbać o rozwój pracowników dzięki SOOP

    Główne cele systemów okresowych ocen pracowniczych (SOOP) to właściwe i precyzyjne rozwijanie umiejętności i kwalifikacji pracowników oraz zwiększenie ich motywacji poprzez precyzyjne określenie efektywności pracy poszczególnych osób w kontekście całej firmy.  Efekty takie ... szczegóły szkoelnia Rozmowy oceniające
  • Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż

    Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż

    Celem szkolenia jest nauczenie uczestników i wypracowanie z nimi metod efektywnego zarządzania sprzedażą nowego produktu w sieci dystrybucyjnej. Szkolenie ma spowodować zmianę nastawienia handlowców i sieci dystrybucyjnej do nowego produktu i generowanie sprzedaży. Jest to jedyne szkolenie ofer... szczegóły szkoelnia Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż
  • HR w liczbach – mierniki efektywności w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    HR w liczbach – mierniki efektywności w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    Jak stworzyć w firmie system raportowania danych użytecznych dla pracy HR-owca? W jaki sposób czytać dane i jak przekładać je na strategię zarządzania zasobami ludzkimi? Jak poradzić sobie z budową mierników efektywności w każdym procesie HR-owym: rekrutacji, adaptacji, szkoleniach i rozwoju, ocenac... szczegóły szkoelnia HR w liczbach – mierniki efektywności w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Rekrutacja i selekcja pracowników

    Rekrutacja i selekcja pracowników

    Pierwszy krok na drodze inwestowania w kapitał ludzki.

    Szkolenie jest ukierunkowane na praktyczne metody i narzędzia pozyskiwania najlepszych na rynku pracowników. Rozwija umiejętności zarówno w obszarze rekrutacji i selekcji pracowników, jak i wdrażania ich do pracy. Łączy w sobie także elementy związane z Employer Brandingiem. Dzięki metodzie warsztatowej jest cen... szczegóły szkoelnia Rekrutacja i selekcja pracowników
  • Zarządzanie szkoleniami - stopień I

    Zarządzanie szkoleniami - stopień I

    Czyli jak budować spójny system rozwoju pracowników w odpowiedzi na zbadane potrzeby

    Jak organizować szkolenia, które przynoszą efekty? Takie pytanie stawia sobie wiele firm. „Zarządzanie szkoleniami” pokazuje, w jaki sposób można sprawić, aby szkolenia stanowiły zyskowną inwestycję. W czasie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia wspomagające główne etapy organiz... szczegóły szkoelnia Zarządzanie szkoleniami - stopień I
  • Negocjacje handlowe

    Negocjacje handlowe

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, product managerów, kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu. Szkolenie o dużym stopniu trudności i złożoności zadań negocja... szczegóły szkoelnia Negocjacje handlowe
  • Negocjacje z klientem wewnętrznym

    Negocjacje z klientem wewnętrznym

    szczegóły szkoelnia Negocjacje z klientem wewnętrznym
Informacje o trenerze      Inni eksperci