BERNDSON Szkolenia

Wyniki wyszukiwania szkoleń na frazę:
szkolenia--dla-trenerow

Zarządzanie stresem i emocjami

Zarządzanie stresem i emocjami

„Jak zaprzyjaźnić się ze stresem i wykorzystać jego siłę do działania?”

W ostatnim czasie dużo się stresujesz i obawiasz się, że stres Ci szkodzi? Często czujesz napięcie w ciele i uważasz, że masz niską odporność psychiczną? Nie dają...

Key Account Management

Key Account Management

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager'ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi...

Zarządzanie czasem i organizacja pracy

Zarządzanie czasem i organizacja pracy

Pracuj mniej, zarabiaj więcej

Jak prostymi narzędziami można podnieść efektywność pracy, uzyskać wymagane efekty mniejszym nakładem czasu? Zdarza Ci się sytuacja, że przepracowałeś cały...

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Co to znaczy być dobrym managerem?

Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi to szeroka dziedzina i zbiór bardzo zróżnicowanych praktycznych umiejętności. Dlatego umiejętne ich dostosowanie do firmy...

Rozmowy oceniające i feedback

Rozmowy oceniające i feedback

Jak sprawić aby rozmowy oceniające i udzielanie informacji zwrotnej przestały być traktowane przez obie strony jako zło konieczne a zaczęły przynosić dobre...

Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

Jak wykorzystywać skutecznie metody zarządzania projektowego.

Motto "Projekty dzielą się na genialne….i zrealizowane. Zarządzanie nimi to sztuka osiągnięcia zamierzonego celu."   Dlaczego zarządzanie...

Trening managerski — zaawansowany

Trening managerski — zaawansowany

Jak poprowadzić zespół do jeszcze większych osiągnięć

Szkolenie jest kontynuacją Treningu Managerskiego. Jest zorientowane na doskonalenie umiejętności, dzięki którym manager staje się skuteczny na poziomie...

Negocjacje zakupowe

Negocjacje zakupowe

  Pracujesz w Dziale Zakupów?   Pragniesz rozwinąć swoje umiejętności z zakresu negocjacji zakupowych?   Poznaj szkolenie...

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Emocje i stres towarzyszą nam codziennie, niezależnie od roli zawodowej i życiowej. Uwzględnianie emocji i zjawisk psychologicznych pomaga w osiąganiu...

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Czyli jak zarzuty zamienić na korzyści?

"Klienci postrzegają obsługę we własny, wyjątkowy, specyficzny, emocjonalny, irracjonalny, samolubny i całkowicie ludzki sposób. Liczy się tylko to, co...

Zarządzanie rentownością sprzedaży

Zarządzanie rentownością sprzedaży

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z...

Zarządzanie sprzedażą

Zarządzanie sprzedażą

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym...

Negocjacje handlowe

Negocjacje handlowe

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, product managerów, kadry zarządzającej i osób...

Planowanie sprzedaży

Planowanie sprzedaży

Planowanie sprzedaży jest zajęciem, którego nie lubią dyrektorzy, managerowie sprzedaży, product managerowie, a tym bardziej handlowcy. Stałe pytanie, które...

Asertywność w relacjach zawodowych

Asertywność w relacjach zawodowych

Czym jest asertywność? Asertywność to łagodna stanowczość w postępowaniu z innymi ludźmi oraz upominanie się o swoje prawa w sposób nie...

Etykieta w biznesie

Etykieta w biznesie

Poznaj zasady biznesowego savoir-vivre'u. Wyszlifuj “towarzyską ogładę", aby z niezachwianą pewnością oraz swobodą przeprowadzać spotkania...

Efektywność osobista - 6 filarów

Efektywność osobista - 6 filarów

"Nie chodzi o to, by nadawać priorytety temu, co masz w planie, ale by planować zgodnie z priorytetami" – Stephen R. Covey Dlaczego efektywność...

Negocjacje biznesowe

Negocjacje biznesowe

Jak przygotować się do negocjacji? Jak zaplanować strategię? Jak zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną? Podczas szkolenia z negocjacji doświadczysz,...

Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje

Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze...

Zarządzanie finansami dla niefinansistów - stopień I

Zarządzanie finansami dla niefinansistów - stopień I

Podejmowanie decyzji rodzących skutki finansowe, w warunkach ryzyka i niepewności

Finanse dla przedsiębiorców zawierają w sobie zbiór kluczowych narzędzi, dzięki którym możliwe staje się przeliczenie naszych wyobrażeń dotyczących przyszłych...

Windykacja dla handlowców

Windykacja dla handlowców

Jak sprawić, żeby klient zapłacił?

Jeśli jesteś handlowcem i musisz jednocześnie windykować swoich klientów, znalazłeś się w sytuacji mało komfortowej, jednak będącej prawdziwym wyzwaniem. Jak...

Zarządzanie szkoleniami - stopień I

Zarządzanie szkoleniami - stopień I

Czyli jak budować spójny system rozwoju pracowników w odpowiedzi na zbadane potrzeby

Jak organizować szkolenia, które przynoszą efekty? Takie pytanie stawia sobie wiele firm. "Zarządzanie szkoleniami" pokazuje, w jaki sposób można sprawić, aby...

Profesjonalna obsługa reklamacji

Profesjonalna obsługa reklamacji

Czyli jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych

Reklamacje są nieodłącznym elementem każdej sprzedaży i towarzyszą jej już od pierwszych dni. Jednak przez wielu są uznawane jako coś złego – coś, co należy...

Ocena efektywności szkoleń

Ocena efektywności szkoleń

Czyli jak badać efektywność projektów rozwojowych i dbać, aby przynosiły wartość organizacji

Produkt udoskonali Twoje umiejętności w zakresie planowania, przygotowania i realizacji...

Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyści

Rozmowa o finansach jest kluczowym momentem w procesie sprzedaży. Handlowcy wkładają dużo wysiłku w budowanie relacji z klientem i przekonującą prezentację...

Coachingowy styl zarządzania

Coachingowy styl zarządzania

Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz...

Efektywne zarządzanie kosztami

Efektywne zarządzanie kosztami

    Zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie ma niezwykły wpływ na rentowność działalności przedsiębiorstwa. Zarządzanie wiąże się z racjonalnym...

Komunikowanie się z mediami w praktyce

Komunikowanie się z mediami w praktyce

Media, poza tym, że są ogromnym narzędziem przekonywania, są wykorzystywane do informowania społeczeństwa. Przy użyciu różnych rodzajów publikacji oraz radia i...